Baru2 ni laki bagi rm100 suruh beli baju Raya jadi saya pergi la Wangsa tengok2

Asslamualaikum minn. ToIong HlDE profile saya. Bagai jat0h dit!mpa tangga menjelang Raya tahun ini. Dah tak dapat balik kampung halaman lagi baju Raya pun tak der  m00d nak beli. Baru2 ni laki bagi rm100 suruh beli baju Raya jadi saya pergi la Wangsa smua baju 170 keatas bila saya bagitau la smua baju harga 160 ke atas tak cukup duit dia trnsfer 100 lagi.

Then dia cakap tak cukup bayar biI dll. Sangat mngec3wakan. PadahaI duit i sinar baru masuk 1900. Tak kan 100 je bajet untuk saya. Sump@h saya tak pernah pun ada baju baru setiap bulan. Pakaian dalam dah k0yak l0nggar pun saya masih pakai. C0li pun sama.  Selagi boleh pakai saya pakai.

Cuma time Raya nak jugak merasa pakai 1 set baru semua. Tapi tak de m00d dah bila hsband cakap macam2 lepas trnsfer. PadahaI setiap bulan gaji dia msuk ada je lebih sebab dia mampu pergi g@me sana sini. B0la la badminton la. semua tu main berbayar. Kalau btul2 tak mmpu tak kan  dia pergi sukan berbayar.

Salah saya ke min? Saya tak pernah ada barang kemas selain cincin tunang,gelang batal air smayang dan 1 bentuk cincin masa nikah. Saya bukan jenis meminta itu ini. Cuma raya saya nak merasa pakai baru amek gambar cntik2 untuk dijadikan kenang kenangan.

Saya ni zaIim pada suami ke ? saya keterlaIuan ke? Terima kasih sudi share. Saya nk tau juga pendapat isteri2 diluar sana. Terima kasih min. Saya nak juga reward diri stahun skali.Saya stiap hari masa sediakan bekal dia.

Sumber st

Be the first to comment on "Baru2 ni laki bagi rm100 suruh beli baju Raya jadi saya pergi la Wangsa tengok2"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*