[VIDEO] “Jangan dok meIewaq tak ket@huan” – KKM Sg. Petani Guna L0ghat Tempatan Ingatkan Orang Ramai Patuhi S0P

Bilangan k3s 0ositif C0vid-19 di negara kita masih tinggi dan tidak menunjukkan treend penurunan seperti yang diharapkan. Ramai yang terkesan dengan keadaan pandem!k ini ditambah lagi dengan arahan ker@jaan untuk t0tal l0ckd0wn.

Barisan fr0ntliners kita juga kerap kali mengingatkan untuk sentiasa patuhi S0P supaya kita dapat sama-sama putuskan rantaian C0vid-19. Ada sampai terp4ksa buat ann0uncement supaya orang faham.

Baru-baru ini, tuIar di media sosiaI, sebuah kenderaan yang dipercayai milik KKM Sungai Petani Kedah buat ann0uncement untuk orang ramai. Apa yang menariknya, ann0uncement itu dibuat dengan l0ghat Kedah. Korang dengar sendiri pesanan tu dalam video @ainiekamil kat bawah ni.

Jangan dok melewaq tak ket@huan

Min rasa ni cara yang terbaik untuk pesan kepada orang ramai. Ada satu video yang min tengok tu dekat Perak, pun cakap Perak gak. Iye lah baru orang kawasan tu senang faham kan.

Jangan upgrade ke level maksimum plisss. Satgi ada yang member0ntak pulak sebab tak tah@n kena Ieteran. 

Betul, ni kira lembut lagi lah. Kalau dia start yang kas@r tu, silap-silap kucing pun Iari. 

Apa-apa pun, harap semua boleh pat0h S0P tidak kira dimana korang berada. Jaga diri, jaga semua.

Sumber LM

Be the first to comment on "[VIDEO] “Jangan dok meIewaq tak ket@huan” – KKM Sg. Petani Guna L0ghat Tempatan Ingatkan Orang Ramai Patuhi S0P"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*