[VIDEO] TerIampau SEDlH Ditinggal Kekasih Cur4ng, Gadis AIami Tekanan Jiwa Hingga Tak Sium@n

Cinta adalah sesuatu yang msteri. Ia boleh membuatkan sesiapa sahaja diselubungi kebahagiaan, bagaikan di awang-awangan.

Namun harus diingat bahawa ia juga boleh memakan diri terutamanya jika kesetiaan dicur4ngi dan perasaan cinta yang tulus tidak dihargai.

Begitulah seperti kisah sed!h yang terjadi kepada seorang gadis cantik yang berasal dari Indonesia ini..

Mula aIami tek@nan jiwa sejak 4 tahun lalu.

Menerusi perkongsian di akaun Instagram Makassar Info dan TikT0k @nanaeteng, gadis yang bernama Rina itu menjadi tidak sium@n sejak 4 tahun lalu setelah dicur4ngi oleh bekas kekasih hatinya.

Biarpun berada dalam keadaan war@s ketika ditinggalkan kekasih, Rina dilanda kesed!han yang meIampau sehingga dirinya menghid@p kemur0ngan.

Pada suatu hari, dia dikhabarkan telah jat0h pengs@n secara tiba-tiba dan siapa sangka sebaik sahaja tersedar, dia tidak mengingati langsung ldentiti dirinya.

Disahkan menghid@p peny4kit mentaI

Kini, Rina disahkan sebagai seorang 0DGJ iaitu Orang Dengan G@ngguan Jiwa. Bimb4ng melihat keadaan anak mereka, kedua ibu bapa Rina telah membawanya untuk menjaIani pelbagai kaedah raw@tan namun keadaan Rina masih tetap sama.

Dikur0ng di rumah selama 4 tahun

Bukan itu sahaja selama 4 tahun berturut-turut, Rina terp4ksa dikur0ng dalam rumah bagi mengelakkan gadis itu meIarikan diri seperti yang pernah terjadi sebelum ini.

Difahamkan lagi setelah Rina dibawa pergi untuk menjalani rawatan di h0spital, kini gadis itu dilihat lebih tenang berbanding sebelumnya.

Meninjau ke ruangan k0men, rata-rata netizen meluahkan rasa simpati terhadap gadis tersebut. Malah, ada juga yang membuat andaian bahawa gadis itu terkena ‘guna-guna’ oleh insan yang s4kit hati pada dirinya.

Semoga diberi kesemb0han.

 

Sumber: Instagram makassar_iinfo TikTok @nanaeteng

Via borakdaily

Be the first to comment on "[VIDEO] TerIampau SEDlH Ditinggal Kekasih Cur4ng, Gadis AIami Tekanan Jiwa Hingga Tak Sium@n"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*