[VIDEO] ComeI! Budak Mintak Maksu Tahan Dagu Sebab Lengoh Tengok Kartun

Sebut je pasaI kanak-kanak, pasti ada saja keletah mereka yang menghiburkan. Kalau korang perasan banyak je video-video ragam si kecil yang viral di Tikt0k betul tak?

Sama dengan kisah kalini, dalam perkongsian @mamy.sofea, dia telah memuat naik video di akaun Tikt0k miliknya yang menunjukkan keletah comeI seorang kanak-kanak perempuan telah pun viral semalam.

Kanak-kanak perempuan yang lebih dikenali sebagai Sofea itu kelihatan sedang menonton kartun sambil duduk di atas peha Maksunya. Dalam masa yang sama, Maksunya juga sedang menahan dagu Sofea. Dah kenapa tu?

Menurut ayahnya, Sofea menyuruh wanita itu untuk men4han dagunya menggunakan tangan kerana dia lenguh disebabkan menonton kartun terlalu lama. Meng4da-ngad4nya kau dik.

Video pendek terbabit telah mendapat hampir seratus ribu jumlah tontonan di Tiktok. Meneliti di ruangan k0men, rata-rata netizen terhibur dan tertarik dengan kec0melan Sofea. Mereka juga sempat berseloroh dengan mengatakan budak c0mel itu membuIi Maksunya.

Beberapa k0men daripada netizen yang min tertarik untuk berkongsi:

Untuk pengetahuan korang, adik Sofea ni pernah viraI di Tiktok disebabkan keletahnya yang c0mel itu.

Ger@m je min tengok pipi dia dah macam pau!

Sumber LM

Be the first to comment on "[VIDEO] ComeI! Budak Mintak Maksu Tahan Dagu Sebab Lengoh Tengok Kartun"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*