[VIDEO] Isteri Kant0i Berdua Dgn Lelaki Bangladesh Dalam Kereta. Ini Kata Kata Suami Kepada Isteri Dia Ketika Mereka Ditangk4p..

Seorang pengguna aplikasi TikT0k menyiarkan sebuah klip rakaman video yang memaparkan seorang wanita dipercayai isteri seseorang duduk berdua-duaan bersama lndividu lelaki yang juga warga Bangladesh.

Pengguna aplikasi itu merakam kejadian tersebut ketika orang ramai mengerumi sebuah kenderaan model tempatan yang dipercayai berlaku di Bukit Rambai, Melaka.

INI KATA KATA SUAMI KEPADA ISTERI.

Menerusi video tersebut, si suami tidak dapat menahan perasaan mar4h sehinggakan menengk!ng isterinya di depan khalayak ramai selepas berjaya merungkai perbuatan wanita tersebut.

“Kau bod0h ke? Anak laki ada,” jelas si suami menerusi klip rakaman yang tular di TikT0k.

Si isteri hanya berdiam diri tidak membalas sepatah pun kemarahan suaminya, manakala warga lelaki asing tersebut cuba untuk melepaskan diri dengan merayu kepada individu-individu yang mengep0ngnya.

Mengulas perbuatan wanita tersebut, rata-rata pengguna TikT0k meluahkan perasaan simpati mereka kepada si suami dan berharap dirinya tabah dalam mengharungi ujian tersebut dan memohon warga asing itu dibawa ke balas p0lis untuk menerima huk0man.

“Tinggal je lah bang, abang boleh dapat yang lebih baik dari ni. Semoga urusan abang dipermudahkan,” komen izzuekamaltrukers.

“Sebab tu aku tak berapa suka dengan orang asing ni. Ya betul, ada yang kata tak semua PATI ni jahat, tapi itu minoriti sahaja. Majoritinya macam ni,” k0men nurazuananurazrin.

“Kesian dekat lelaki dia bersungguh-sungguh kerja nak bagi duit dekat anak dan bininya. Tapi bini dia balas macam ni. Ya Allah rasa s4kit hati jugak tengok macam ni,” k0men afiknuratin.

“Kenapa jadi macam ni. Kalau betul-betul dah tak boleh hidup sama mintak lepas cara baik ni pergi buat macam ni tak kesian ke kat anak-anak tu bila tengok video ni,” k0men budak3segi.

VIDEO:

 

Sumber : Utusan Online

 

Be the first to comment on "[VIDEO] Isteri Kant0i Berdua Dgn Lelaki Bangladesh Dalam Kereta. Ini Kata Kata Suami Kepada Isteri Dia Ketika Mereka Ditangk4p.."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*