Nora Dikatakan TlPU Baru Kahwin Padahal Dah 2 Tahun Kahwin Dan P4ksa Suami CERAlKAN Isteri Pertama. Nora Tampil Beri Resp0nd.

“Astaghfirullah hal ‘azim,” demikian resp0n penyanyi Datuk Nora Ariffin apabila muncul satu k0ntr0versi panas membabitkan perkahwinannya baru-baru ini.

Menurut Nora, kesemua yang dinyatakan itu adalah tidak benar dan hanyalah fitn4h semata-mata.

“Astagfirulllahalazim..Semua ini fitn4h, tidak benar.

“Ini saja statement dari saya,” katanya ringkas.

Terdahulu, timbul desas desus tidak enak apabila ada seorang lndividu mendkwa Nora telah menyembunyikan tarikh sebenar pernikahannya dengan suami, Dr Rushdi Ramli yang difahamkan sudah berlarutan hampir dua tahun.

Tidak cukup dengan itu, individu tersebut juga mendakwa Nora pernah memaksa suaminya itu untuk mencer4ikan isteri pertama dengan hanya menggunakan pen dan kertas.

“Nora bukan baru kahwin ya. Sudah dua tahun tapi katanya baru ‘dilamar’.

“Dia beritahu kepada umum kononnya baru dilamar apabila wajah suami baharunya itu kant0i dalam satu video percutian Nora ke Langkawi.

“Hebat Nora berjaya men!pu satu Malaysia. Boleh tanya Nora sendiri, berani kerana benar,” dakwa pengguna laman sosial tersebut.

DITUD0H SUDAH KAHWIN LAMA TAPI SEKARANG BARU BERITAHU.

Terdahulu Nora mengumumkan telah bernikah dengan kawan baik arwah suaminya, Allahyrham Johan Nawawi dalam satu majlis tertutup baru-baru ini.

Jelas Nora, dia memohon maaf kerana tidak memberitahu secara terbuka mengenai ikatan tersebut.

Nora sebelum ini mendirikan rumah tangga bersama Allahyrham Johan Nawawi pada 1992 dan dikurniakan empat cahaya mata.

Walau bagaimanapun suaminya menigaI dunia pada 24 Mac 2017 pada usia 52 tahun akibat ser4ngan jant0ng.

Pada 13 Disember 2019, Nora sekali lagi diuji dengan pemergian anak kedua, Muhammad Syakir Aliff yang ketika itu berusia 20 tahun.

Sumber : GEMPAK.

Via awattsyeikhh

 

 

Be the first to comment on "Nora Dikatakan TlPU Baru Kahwin Padahal Dah 2 Tahun Kahwin Dan P4ksa Suami CERAlKAN Isteri Pertama. Nora Tampil Beri Resp0nd."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*