[VIDEO] Isteri tangkap suami berduaduaan dengan Skand4l lain dalam sebu4h rumah,suami terus lafaz taIak terhadap istrinya.

Istri tangk4p suami berdua-duaan dengan perempuan lain dalam sebuah rumah, suami lafaz taIak terhadap istrinya

“Luluh hati sebagai seorang istri yang mempunyai 1 orang anak apabila beliau sendiri yang menangk4p suaminya berdua duaan di sebuah rumah bersama perempuan lain. Dipercayai sudah lama menjalinkan hubungan dibelakangnya”Satu video yang dimuatnaik oleh seorang wanita di sos!al media yang berjaya membongkar hubungan sulit suaminya dengan seorang wanita yang dipercayai sudah lama menjalinkan hubungan tanpa pengetahuan beliau.

Luluh hati sebagai seorang istri yang mempunyai 1 orang anak apabila beliau sendiri yang menangk4p suaminya berdua duaan di sebuah rumah bersama perempuan lain.Lelaki itu walaubagaimanapun melafazkan talak 1 terhadap istrinya pada masa dan tempat istrinya menangkap mereka berdua duaan di rumah tersebut.

Perkongsian itu mendapat lebih 200 ribu tontonan dan rata-rata netizen mengut0k tindakan si suami yang menjalinkan sk4ndal di belakang istrinya.

Segalanya terb0ngkar….

Berikut Artikel k3s Curang Dalam Rumahtangga

“BILA TUHAN NAK TUNJUK” RAKAMAN LELAKI INI TIDAK SENGAJA ‘KANTOIKAN’ ISTERI CURANG DALAM RUMAH SENDIRI

“Allahuakbar.. Allahuakbar” kalimah Allah SWT diucapkan beberapa kali oleh lelaki ini apabila isteri dia sendiri ‘kant0i’ cur4ng berdua duaan dengan lelaki lain.Satu rakaman video telah tular di media sosial dikatakan berlaku di salah sebuah taman perumahan di Melaka.

Hanya kerana tertinggal barang sebelum pergi berniaga, lelaki itu berpatah balik ke rumah dan waktu itu segalanya terbongkar.Mungkin tidak mampu pendam em0si seorang diri, pendedahan mengenai kecurangan pasangan tidak pernah ‘sunyi’ daripada media sos!al.

Lebih menyakitkan hati apabila orang tersayang bertindak cur4ng di depan mata!

Seorang pengguna Facebook, @Mohammad Hisham memuat naik video tersebut memaparkan lelaki tersebut mendkwa dia tertinggal barang dan berpatah semula ke rumah sebelum ternampak kejadian yang tidak diingini itu.

Rakaman berdurasi 44 saat itu turut kedengaran suaranya tercungap-cungap menahan mar4h yang berada di luar pagar rumah selain bertanya kepada isterinya jika wanita berkenaan melakukan hubungan mesra dengan orang lain.

“Saya tertinggal barang, saya patah balik. Macam ni Ya Allah Ya Tuhanku! Saya cari duit bang, macam ni dia balas. Jam 3-4 pagi baru saya tidur. Allahuakbar,” luahnya kepada seorang lagi lndividu dipercayai jiran terdekat.

VIDEO:

K0MEN NETIZEN:

“Golongan ni la yg akan makan dag!ng busuk di hari kiamat kelak sedang dag!ng bersih dan halal ad d depan mata..Nauzubillahminzalik, semoga dijauhkan dari perkara2 yang x diingini”

“Sabar abang… Sy dapat rasa s4kit nya hati abang macam mne… Sebb janda sy dulu pon sy kene sebijik macam abang ni… Sy keluar cari makan dia buat taik… Ehhh boleh pulak mak janda sy backup anak dia buat slah bukti semua ade.. dia pon dah ngaku memang tdo dengan orng lain.. mak dia backup lg anak dia yg salah bukan nak bg nasihat… Mak mertua ngn anak dia.. sama2 bangs@d”

“Maaflahh,Kalau aku lahh,,Buat kenduri Arwah dahh kat situu…P0lis datang buat tahlil jer,, Ex sundal akuu buat mcm tu pon dulu²,Aku dah terbangkan parang 2kaki…inikan pula Bini…Jangan buat main² oii…Panasss sialll, I feel you bro”

Salinan Report Poliss.

Sumber: AwatttSyeikhh Network.

Via rs-7

 

Be the first to comment on "[VIDEO] Isteri tangkap suami berduaduaan dengan Skand4l lain dalam sebu4h rumah,suami terus lafaz taIak terhadap istrinya."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*