[VIDEO] Bapa tak dapat tahan air mata, seb4k hantar anak pertama pergi sekoIah

Setiap bapa pasti akan merasa sebak tiap kali melihat anak sulung melangkah masuk ke sek0lah buat kali pertama. Mana tidaknya, sedar tak sedar sang anak sudah pun semakin membesar dan memulakan kehidupan baru.

Sebak hantar anak kesek0lah.

HaI ini samalah seperti perkongsian seorang pengguna TikT0k yang dikenali sebagai @tasharossee apabila memuat naik video suaminya yang menangis ketika menghantar anak ke sekolah tadika.

Dapat dilihat lelaki itu begitu seb4k sehingga tidak dapat mengawaI t4ngis melihat anaknya meIangkah masuk ke dalam kelas.

Pernah bercer4i dan rujuk semula.

Namun, disebalik video tersebut, rupanya ada kisah sed!h yang pernah terjadi sebelum ini. Menerusi video-video sebelumnya di TikT0k @tasharossee, mereka sebenarnya pernah berpis4h 5 tahun lalu dan mengambil keputusan untuk rujuk semula.

Tangisan yang terjadi saat menghantar anak itu berIaku kerana suaminya berasa begitu menyes4l dengan apa yang pernah terjadi sebelum ini dan @tasharossee menulis diruangan kapsyen dengan berharap supaya keluarga mereka dalam keadaan baik-baik sahaja selepas ini setelah pelbagai onak duuri yang mereka temp0h sejak awal perkenalan dahulu.

 

Semoga terus menjadi ayah yang baik.

Menjengah ke ruangan k0men, ramai yang memahami perasaan lelaki tersebut memandangkan sebelum ini pernah melakukan kesilapan dalam perkahwinan.

Walau bagaimanapun, mereka semua mendoakan agar rumah tangga yang dibina sekali lagi dijaga sebaiknya dan anak tersayang dapat merasai semula kasih sayang ibu bapa dalam satu keluarga yang lengkap.

Mesti daddy dia teringat masa anak dia kecil.

Tengok mata daddy merah, kita yang sed!h.

Dah tengok video2 sebelum ini baru tahu kenapa daddy dia n4ngis.

Memang ada mak ayah yang n4ngis tengok anak pergi sekolah.

Sumber: TikTok @tasharossee

Via omm.

Be the first to comment on "[VIDEO] Bapa tak dapat tahan air mata, seb4k hantar anak pertama pergi sekoIah"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*