[VIDEO] Lelaki ‘ser4m’ tiba2 diajak berkayak, netizen pesan – “Cuba ingat, ada buat d0sa ke?”

Sebelum ini, trag3di kem4tian Tangm0 Nida menjadi fen0mena di kalangan pengguna media sosiaI Malaysia yang tidak jemu mengikuti setiap perkembangan terkini mengenai pelakon Thailand itu.

Terdapat juga individu 0bses sehingga terbawa-bawa dalam mimpi, belum lagi sekiranya melakukan sebarang aktiviti di tasik yang pasti mengimbau kisah hitam dialami mendi4ng.

Situasi itu seolah-olah terjadi kepada seorang pengguna aplikasi TikT0k, @aieisma_michalski yang memuat naik sebuah video ketika melakukan aktiviti berkayak dipercayai di Kelab Tasik Putrajaya.

Video dengan latar belakang lagu Thailand itu memaparkan @aieisma_michalski berada di bahagian belakang kayak sambil seorang lndividu dipercayai wanita berkemungkinan rakannya sedang ‘mendayung’ ke destinasi dituju.

“Tak sekarang ni, kenapa baru sekarang nak ajak kayak.. sebelum ni takde pun,” tulisnya pada kapsyen p0sting dikongsi semalam.

Tanpa bercerita panjang, ramai sudah memahami apa cuba disampaikan oleh lelaki tersebut sehingga menerima 948,000 tontonan serta 4,700 komen yang rata-rata meninggalkan pelbagai reaksi.

Apatah lagi dengan mimik muka yang menggambarkan perasaan seram, segelintir individu meminta @aieisma_michalski perlu berhati-hati ketika melakukan aktiviti berkenaan.

Ada buat salah ke?

Tolong ‘update’ kami.

Nampak sangat tak0t tu..

Semua dah curiga pasaI bot.

Ser4m juga tengok air tasik tu.

Bagaimanapun, bukan semua boleh terima usikan orang ramai lagi-lagi terkait dengan soal kematian. Jadi, berpada-padalah apabila memberikan k0men agar tidak terguris hati sebarang pihak.

Sumber: TikTok @aieisma_michalski

Via omm

Be the first to comment on "[VIDEO] Lelaki ‘ser4m’ tiba2 diajak berkayak, netizen pesan – “Cuba ingat, ada buat d0sa ke?”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*