[VIDEO] Jep PERLl PU Riz lsu Duit RM 14K Milik Bilal Di Sepahtu Reuni0n Buat Semua Tak Sangka.

Menerusi satu klip dimana menjadi bualan ramai apbila rancangan Sepahtu Reunion kemabali menggegarkan di aplikasi Tikt0k dengan undangan tetamu jemputan yang dikenali ramai iaitu PU Riz mampu menghiburkan satu Malaysia dengan lawak jenaka yang begitu melucukan dan mencuit hati. Kenakalan Jep Sepahtu yang cuba mengguli gulikan PU Riz ketika siaran langsung itu cukup membuatkan para peminat tidak kering gusi menonton adegan tersebut. PU Riz yang dikatakan mempunyai perwatakan yang kelakar itu turut menghiburkan di pentas Sepahtu Reunion dengan lawak yang berunsurkan agama walaupun beliau seperti dibahan oleh pelawak pelawak terkenal tersebut.

Klip tersebut merupakan keratan episod 8 di Sepahtu Reunion 2022 yang baru sahaja ditayangkan di televisyen itu menjadi bualan ramai apabila rancangan tersebut dikaitka dengan isu duit raya Bilal yang merupakan anak kepada PU Riz dan Neelofa mengenai menayangkan harta kepada orang ramai. Perkara tersebut dijadikan lsu apabila Jep Sepahtu menerima sejumlah wang yang didermakan oleh PU Riz di dalam sketsa tersebut.Jep menyatakan bahawa duit sudah berada di tangan dan sekarang dah tiba sesi bergambar pula. Kenytaan tersebut membuatkan raut wajah PU Riz berubah namun dibahas kembali oleh beliau dengan keratan hadis yang mampu membuatkan ramai terdiam dan mengaku akan kehandalan PU Riz dalam berkata kata.

Rakaman penuh boleh ditonton di :

 

Lihat siaran ini di Instagram

 

Siaran dikongsi oleh DaebaKing (@daebakingz)

Pelbagai k0men diberikan seperti:

@Ues:”dah bahan semua orang dah gelak pandai nak minta maaf” hahahahahha

@hzrd_sm:pu rizz ni muda tapi matang. rileks jer kena bahan. last jep fenin “semua orang dah gelak” hahaha. nilai tu kat selangor

@kembarailmu2020:hahahhaaa… hah cuakk jep nk kena doa dgn laki neelofa

@chang:Alamak diri sendiri bg bola tanggung ahahaha

@ekormusang:antara sebab aku ske sepahtu reunion ni semua bnde diorang tapau

@⚘⚘ II ⚘⚘:kekeke bab membahan no 1 diorang ni. cool pu terbaikkkk

@kakyan021:Pu riz memang pandai melawak x lama jd pelawak .x tnjuk tp 14k satu malaysia kan dah tau

@𝕸𝖗 𝕱𝖎𝖗𝖉𝖆𝖚𝖘:Mmg pandai golongan mcm ni. 14k sapa tunjuk. Terbaik jep bahan mamat ni.

Walaupun begitu, pada awalnya Jep yang dikatakan suka membahan tetamu jemputan di Sepahtu Reunion kini berani menyakat PU Riz dengan pelbagai kenyataan yang diberikan dan mampu membuatkan ramai terhibur dengan lawak jenaka beliau. Beliau dan Rahim menyakat PU Riz atau lebih dikenali sebagai Haris dengan menyatakan bahawa mereka menjual pakaian dan bukan karpet. Hal itu membuatkan ramai tidak berhenti gelak ketawa kerana mereka mendapati bahawa pemakaian dan ciri ciri PU Riz yang ternyata seperti lelaki Pakistan dan ini membuatkan PU Riz hanya tertawa geli hati namun pada akhirnya pelawak tersebut memohon maaf kembali kerana hal tersebut merupakan sketsa semata mata.

Sumber dari Tiktok dan Instagram

Be the first to comment on "[VIDEO] Jep PERLl PU Riz lsu Duit RM 14K Milik Bilal Di Sepahtu Reuni0n Buat Semua Tak Sangka."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*